Saturday, June 22, 2019

γηπεδο φαληρου

https://siydwxes.blogspot.com/2019/04/blog-post_145.html
γηπεδο φαληρου

Η επιβολή των ελέγχων κεφαλαίου (capital controls) το καλοκαίρι του 2015 έπαιξε μεν καταλυτικό ρόλο προκειμένου οι Έλληνες καταναλωτές και οι ελληνικές επιχειρήσεις να στραφούν σε ψηφιακούς τρόπους πληρωμών και στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking), όμως η πραγματικότητα είναι ότι οι ελληνικές τράπεζες είχαν ξεκινήσει από πολύ νωρίτερα μία πολύ μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να γίνουν περισσότερο ψηφιακές. Τόσο όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο συναλλάσσονται και εξυπηρετούν τους πελάτες τους όσο και στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν εσωτερικά και διαμορφώνονται οι οργανωτικές δομές τους.


Είναι προφανές ότι οι ελληνικές τράπεζες δεν ανακαλύπτουν τον τροχό στην προκειμένη περίπτωση. Ο χρηματοπιστωτικός κλάδος σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται σε μία διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού, αντίστοιχη με εκείνη που έχουν περάσει και πολλοί ακόμη κλάδοι, όπως είναι, για παράδειγμα, αυτός των μεταφορών και εκείνος της φιλοξενίας. Από τη στιγμή που οι ψηφιακές τεχνολογίες και το Διαδίκτυο αποτελούν βασικό κομμάτι της καθημερινότητας των πολιτών, ήταν αναμενόμενο ότι θα επηρεαστεί και ο χρηματοοικονομικός κλάδος.


https://aqldyalu.blogspot.com/2019/04/blog-post_25.html

μηδε γενος πατερων αισχυνεμεν

Οι τεχνολογικοί κολοσσοί, όπως είναι η Apple, η Google, η Amazon και η Apple έχουν δει μία μεγάλη ευκαιρία και έχουν ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια διείσδυσης στον χρηματοοικονομικό κλάδο, κάνοντας την αρχή από το χώρο των πληρωμών και αξιοποιώντας την τεράστια βάση χρηστών στην οποία απευθύνονται. Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει δυναμική εμφάνιση μία σειρά από νεοφυείς, καινοτόμες επιχειρήσεις (startups) που κινούνται στο χώρο του αποκαλούμενου fintech (financial technology) τα οποία επιδιώκουν να προσφέρουν μία περισσότερο βελτιωμένη εμπειρία στους χρήστες σε σχέση με αυτή που δίνουν οι παραδοσιακές τράπεζες, οι οποίες δείχνουν να πιέζονται αρκετά.


Από τη δική τους πλευρά, οι τράπεζες απαντούν επενδύοντας σε ψηφιακά εργαλεία αλλά και σε καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες. Επιπλέον, επιδιώκουν να συνεργαστούν με τα fintech startups, διαβλέποντας τις σημαντικές ευκαιρίες που υπάρχουν. Κάτι που βλέπουμε να γίνεται και στην Ελλάδα, όπου οι τρεις από τις 4 συστημικές τράπεζες έχουν προχωρήσει τα τελευταία 2 χρόνια στη διοργάνωση διαγωνισμών καινοτομίας - τα αποκαλούμενα και hackathons - προσπαθώντας να εντοπίσουν ομάδες και εταιρείες με καινοτόμες ιδέες και να συνεργαστούν με αυτές. Δεν είναι, επίσης, τυχαίο ότι και στην Ελλάδα ελληνικές τράπεζες έχουν προχωρήσει στη δημιουργία incubators, ήτοι φορείς που αναλαμβάνουν να βοηθήσουν ομάδες και startups που κινούνται στο χώρο των startups να κάνουν το επόμενο βήμα.


Στροφή στις ψηφιακές συσκευές


Η στροφή των καταναλωτών και των επιχειρήσεων προς τη χρήση ψηφιακών συσκευών και τεχνολογιών για τις τραπεζικές εργασίες τους είναι πλέον έντονη και στην Ελλάδα. Η αύξηση της χρήσης των καρτών είναι απλώς ένα μόνο δείγμα αυτής της στροφής και οι έρευνες που πραγματοποιούνται τους τελευταίους μήνες επαληθεύουν αυτό που υπάρχει ως αίσθηση. Όπως, επίσης, επαληθεύουν τη στροφή που υπάρχει προς τη χρήση των smartphones.


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας Digital Payments της Visa, περίπου το 60% των Ελλήνων ελέγχουν το υπόλοιπο του λογαριασμού τους ή έχουν πρόσβαση σε άλλες τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κάποιας εφαρμογής στο κινητό τους, ποσοστό το οποίο σημείωσε μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια. Επίσης, οι καταναλωτές αισθάνονται περισσότερο άνετοι να πραγματοποιούν συναλλαγές με το κινητό τους, μένοντας πιο μακριά από το PC ή το laptop τους (48%). Το αντίστοιχο ποσοστό που αφορά στους Έλληνες καταναλωτές ξεπερνά τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και ανέρχεται στο 64%. Ακόμη, το 42% των Ελλήνων καταναλωτών χρησιμοποιούν smartphone ή tablet για την αποστολή ή αποδοχή χρημάτων από φίλους ή οικογένεια.




γηπεδο φαληρου
401 γενικό στρατιωτικό νοσοκομείο αθηνών αθήνα

No comments:

Post a Comment