ψυξη και ζαλαδα
Για τη νέα ανοδική πορεία του πληθωρισμού συνέβαλαν κυρίως οι ανατιμήσεις σε είδη διατροφής, αλκοολούχα ποτά και τσιγάρα, πετρέλαιο θέρμανσης και μεταφορές (λόγω πετρελαίου).
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, η αύξηση του γενικού δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάρτιο προήλθε κυρίως από τις ακόλουθες μεταβολές:
https://olniqmhc.blogspot.com/2019/05/blog-post_90.html
1. Από τις αυξήσεις των δεικτών:
- Κατά 1,6% της ομάδας «Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε νωπά φρούτα, νωπά λαχανικά, ελαιόλαδο, πατάτες και καφέ. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση κυρίως των τιμών σε ψωμί και δημητριακά, νωπά ψάρια, γαλακτοκομικά και αυγά, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς.
- Κατά 2,8% της ομάδας «Αλκοολούχα ποτά και καπνός», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: αλκοολούχα ποτά (μη σερβιριζόμενα) και τσιγάρα.
- Κατά 0,1% της ομάδας «Ένδυση και υπόδηση», λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.
- Κατά 3,6% της ομάδας «Στέγαση», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε πετρέλαιο θέρμανσης, φυσικό αέριο. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση κυρίως των τιμών σε ενοίκια κατοικιών, ηλεκτρισμό.
- Κατά 8,6% της ομάδας «Μεταφορές», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε καύσιμα και λιπαντικά, εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με αεροπλάνο. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στην αγορά αυτοκινήτων.
- Κατά 2,1% της ομάδας «Επικοινωνίες», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στις τηλεφωνικές υπηρεσίες.
- Κατά 1,7% της ομάδας «Ξενοδοχεία - Καφέ - Εστιατόρια», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στα εστιατόρια - ζαχαροπλαστεία - καφενεία - κυλικεία.
ψυξη και ζαλαδα
χωρισμος ενοτητων στην οδυσσεια
γ λυκειου φιλοσοφικος λογος
No comments:
Post a Comment