Saturday, March 9, 2019

ρητα και παροιμιες για το χρονο

https://siydwxes.blogspot.com/2019/04/blog-post_89.html
πλεγμα για τσιμεντο τιμη
ρητα και παροιμιες για το χρονο

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το αθηναϊκό πρακτορείο, η εταιρεία του «Aegean Breeze Ι» επιθυμούσε να πάρει το φορτίο ως πετρελαιοειδή κατάλοιπα, ενώ η εταιρεία του «Siros» ως κανονικό φορτίο που θα μπορούσε να δοθεί στον ιδιοκτήτη του και μετά από επεξεργασία να πωληθεί.


ρητα και παροιμιες για το χρονο

Και η εταιρεία του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ» επιθυμεί το φορτίο του βυθισμένου πλοίου να μην πεταχτεί και να δοθεί προς διύλιση, καθώς είναι υποχρεωμένη, σε κάθε περίπτωση, να πληρώσει δασμούς για το φορτίο αυτό.


Στο μεταξύ, με προσωρινή εισαγγελική παραγγελία τα πετρελαιοειδή που είχαν φορτωθεί από το βυθισμένο «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ» στο δεξαμενόπλοιο «Lassea» χαρακτηρίστηκαν ως slops (πετρελαιοειδή κατάλοιπα). Ωστόσο έχουν ληφθεί δείγματα και αν αποδειχθεί ότι τα καύσιμα είναι καθαρά θα μεταφερθούν και αυτά για διύλιση.


Σημειώνεται ότι ο ιδιοκτήτης του δεξαμενόπλοιου «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ», Θεόδωρος Κουντούρης προσήλθε χθες στα δικαστήρια Πειραιά και σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους ανέφερε ότι κατέθεσε στοιχεία στην Εισαγγελία για ενέργειες που γίνονται εις βάρος της εταιρείας του.


Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας «Σπανόπουλος» που μίλησαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, όλες οι εργασίες και η απάντληση των καυσίμων στο σημείο του ναυαγίου γίνονται παρουσία στελεχών του Λιμενικού Σώματος.



δαιμονικες μηχανες βιβλιο 2
https://mggenitx.blogspot.com/2019/04/blog-post_93.html

No comments:

Post a Comment