Tuesday, March 12, 2019

μπεμπα γουρουνακια

μπεμπα γουρουνακια

Στο εδώλιο του κακουργιοδικείου κάθονται ένας 42χρονος κρατούμενος για υποθέσεις ληστειών, που το επίμαχο βράδυ βρισκόταν εκτός φυλακής με 5μερη άδεια, ένας 30χρονος αστυνομικός και ένας υπήκοος Ιράν 35 ετών. Η εισαγγελική λειτουργός απέδωσε στον 42χρονο κατηγορούμενο που πυροβόλησε τον κομμωτή, πρόθεση να τον σκοτώσει, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «ενήργησε ψυχρά και νηφάλια και πυροβόλησε τρεις φορές. Είχε ανθρωποκτόνο πρόθεση η οποία αποδεικνύεται από όλα τα γεγονότα».


2538500


EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ


Ούτε κατά τη σημερινή συνεδρίαση του δικαστηρίου έλειψαν οι εντάσεις, με αποκορύφωμα το επεισόδιο που συνέβη μετά τη διακοπή της συνεδρίασης, έξω από τη δικαστική αίθουσα, όταν άνθρωπος από το περιβάλλον τού κατηγορούμενου αστυνομικού, φέρεται να πλησίασε τον Πάνο Καλλίτση και να τον προκάλεσε φραστικά. Ο γνωστός κομμωτής αντέδρασε και οι τόνοι ανέβηκαν, με αποτέλεσμα οι εμπλεκόμενοι να οδηγηθούν με περιπολικό της Άμεσης Δράσης στο αστυνομικό τμήμα για να λυθεί το θέμα.


disney παιδικα παπουτσια

Με την επανάληψη της διαδικασίας, η εισαγγελέας είπε μεταξύ άλλων στην αγόρευσή της, πως από την όλη διαδικασία δεν αποδείχθηκε για τον ειδικό φρουρό η απλή συνδρομή στην απόπειρα ανθρωποκτονίας για την οποία κατηγορείται, ωστόσο κατά την εισαγγελική κρίση, ο κατηγορούμενος βοήθησε στην επιχείρηση «ψυχικά και υλικά».


"Δίνει" τον αστυνομικό ο 42χρονος



Απολογούμενος, ο 42χρονος παραδέχτηκε πως πυροβόλησε τον Πάνο Καλλίτση, λέγοντας ότι εμπνευστής του σχεδίου της ληστείας ήταν ο συγκατηγορούμενος του, αστυνομικός:


«Ναι, τον χτύπησα στα πόδια. Εγώ όμως, θεωρώ ότι λειτούργησα αμυνόμενος... Δεν είχα πρόθεση να σκοτώσω κανέναν. Το όπλο το είχα μαζί μου για εκφοβισμό» είπε ο κατηγορούμενος, ο οποίος ισχυρίστηκε πως πάλεψε με τον γνωστό κομμωτή όταν εκείνος αντέδρασε στη θέα του και επιχείρησε να του αφαιρέσει το όπλο. Είπε μάλιστα, πως εξαιτίας της εμπειρίας που είχε, δεν ήταν μοιραίος ο τραυματισμός του κομμωτή.


Πάνος Καλλίτσης: Χαϊλάντερ είμαι;



Οι ισχυρισμοί μάλιστα του κατηγορούμενου για τη «σφοδρή επίθεση» που δέχθηκε από το θύμα, προκάλεσε την αντίδραση του Πάνου Καλλίτση, ο οποίος παρενέβη φωνάζοντας: «Χαϊλάντερ είμαι; Πρέπει να ήμουν υπεράνθρωπος».


Ο 42χρονος, από πλευράς του, για να δικαιολογήσει τους πυροβολισμούς του σε βάρος του κ. Καλλίτση, ανέφερε: «Τι να κάνω, να αφήσω να με πιάσει; Αν μου έπαιρνε το όπλο; Τόσο αυτός όσο και εγώ είχαμε άγιο... Θα σκοτωνόταν και θα το είχα τύψεις στη συνείδηση μου. Λειτούργησα αμυνόμενος ...Με κυνηγούσε και με έβριζε. Φοβήθηκα, σταμάτησα και πυροβόλησα για εκφοβισμό...τον χτύπησα στα πόδια, αλλά εγώ θεωρώ ότι λειτούργησα αμυνόμενος την ώρα που πήγα να φύγω».



μπεμπα γουρουνακια
πως μπαίνουν τα μαχαιροπήρουνα στο τραπέζι
https://yecfggza.blogspot.com/2019/05/blog-post_3.html
https://prrcfuql.blogspot.com/2019/04/blog-post_63.html

No comments:

Post a Comment